26 Temmuz 2010 Pazartesi

Beklemek...

Hayatta hep bir seyler bekliyor insan.. Otobüsün gelmesini okulun bitmesini parayı bulmayı o kesin oralarda bir yerlerde olduguna inanılan sevgilinin gelecegi gunü...
Ama sıralar öyle kolay geçmiyor iste.. Beklenen her zaman olmuyor çat diye kimse sana sırada önündeki yeri vermiyor veya okuldan öyle kolayca mezun olunmuyor hele para belki de o sadece hep bekleniyor ama hiç bulunmuyor...
Sacımın sarı olmasını istedim geçenlerde.. Pat diye olsun hemde bilmem kimin sacı kadar güzel olsun istedim.. Gittim kuaför dedi once acilcak bidi bidi ama senin istediğin gibi olması için bekle!!!
Alisverise  gittim  millet nasıl pür dikkat.. kaynasa biri sıraya da cirlayivereyim diye bekliyor. Paran var zevkin var beğeniyorsun alamıyorsun bekliyorsun...
İste bunlar gibi bir beklemek benimkisi ..Çok önemli değil belki beklenen ama beklerken birşeyleri ,kaçan hayat yapıyor iste beni böyle asabi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder